torsdag den 24. februar 2011

Etape 3


Så er jeg endelig nået til JFC lufthaven i NY, efter en 8½ timers flyve tur hen over Danmark, Skotland, Grønland og Canada. Det blev først til en omgang meget tør omgang peanuts med en heinekin, der efter blev der serveret varm mad hvor vi havde vagltet mellem pasta eller kylling, da de to jeg sad vedsiden af tog pasta valgte jeg en omgang kylling. Det viste sig at være det rigtige valg, det var måde saftigt og velsmagende, det blev til endnu en heinekin, ud fra teorien om at så kunne jeg sove bedre. Hvilket også lykkedes, jeg fik en god 4 timers søvn, som var hård tiltrængt!
Da jeg vågnede op var der aftalt at Aske og jeg skulle have et slag skak eller to, vi har et udestående, Aske var fra sidste gang vi spillede foran 3:1, så jeg havde noget at indhente. Flyet var roligt så det blev til to lange spil, og to sejre til mig J Men det bliver næppe de sidste spil på denne tur!
Vi landede uden drama og lige nu sider jeg og spisser et stykke godt amerikansk pizza, ikke så stor forskel fra den danske, virker måske en smule mere fed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar