lørdag den 26. februar 2011

Onsdag, En rigtig møgdag!

23/02/2011 onsdag

Første dag i Florida, vi besøgte Florida Central University og hørte nogle foredrag, så os lidt omkring og nød generelt det gode vejr, der godt nok startede ud lidt sløvt med tåge og kold fugt tung luft.
Der er egentlig ikke så frygteligt meget at fortælle om denne første dag, bortset fra at jeg virkelig havde svært ved at fatte, at jeg virkelig var i Florida! I fucking Florida! Det var varmt og sommeragtigt, og jeg rendte rundt i t-shirt og bekymrede mig om at blive solbrændt i februar måned! XD

Men der skete dog én ting som i hvert fald havde betydning og er værd at nævne… jeg mistede min pung... pludselig opdagede jeg at jeg bare ikke havde den. Hold kæft hvor blev jeg ked af det. Jeg har jo fået den pung af Sarah, og har adskillige ting i den som kun har værdi for mig. (Heldigvis har jeg dog lige fået at vide at den er blevet indleveret og jeg vil se om jeg kan hente en i morgen 24/02)Men det ødelagde virkelig min aften og jeg have ellers gået og glædet mig til vi skulle ud og se et observatorium, men det var der nu godt nok heller ikke super meget ved. Det blev nemlig overskyet omtrent samtidig med at vi nåede derud. Naturligvis... så uheldig som jeg var, var det jo naturligt, at det ville blive overskyet.

Så onsdag var ikke lige den mest geniale dag for mig må jeg sige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar